پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: دشمنان اسلام از وحدت بین شیعه و اهل سنت وحشت دارند و مشکلات فراوانی برای افرادی که ندای وحدت سر می‌دهند ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی در افتتاحیه دوره آموزشی مسئولین حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی که در مشهد مقدس برگزار شد، با ابراز خوشحالی از برگزاری این دوره در ایام میلاد پر خیر و برکت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) در مشهد مقدس، به اهمیت آموزش در قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: از اول انقلاب تا امروز دشمنان اسلام هرچه داشتند به میدان آوردند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند؛ با بررسی تاریخ متوجه خواهیم شد هیچگاه مثل امروز برای نابودی تشیع گروه‌های مختلف باهم متحد و بسیج نشده بودند و این هجمه بی‌سابقه است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه به ریشه‌یابی دو جریان بیرونی و درونی برای نابودی تشیع اشاره کرد و اظهار کرد: گروهی به نام تشیع انگلیسی و جریان‌های انحرافی و افراطی از درون تشیع تلاش‌های گوناگونی جهت تخریب شیعیان انجام می‌دهند و در مقابل گروه‌هایی از بیرون تشیع مانند وهابیت و داعش کمر به نابودی شیعه بستند و هر دو گروه توسط دشمنان اسلام هدایت و تقویت می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه به مقایسه تلاش دشمنان اسلام قبل و بعد از انقلاب علیه شیعه پرداخت و اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب سالی یک یا دو کتاب علیه شیعه منتشر می‌شد ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر سال نسبت به سال قبل چیزی حدود ۲۰۰ کتاب علیه تشیع چاپ می‌شود و این رقم فقط مربوط به کتاب‌هایی است که توسط یکی از اساتید بررسی شده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به بحث وحدت پرداخت و اظهار داشت: دشمنان اسلام از وحدت بین شیعه و اهل سنت وحشت دارند و مشکلات فراوانی برای افرادی که ندای وحدت سر می‌دهند ایجاد می‌کنند.

وی افزود: یکی از عالمان برجسته سودان به نام دکتر محمدعلی که علاقه عجیبی به انقلاب داشت بارها توسط دشمنان اسلام مورد آزار و اذیت قرار گرفت فقط به جرم اینکه به ایران می‌آید و خواستار وحدت بین شیعه و اهل سنت است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: دنیا تشنه پیام انقلاب است، شیخ زکزاکی با پیام انقلاب پرچم تشیع را در آفریقا برافراشت و تعداد زیادی از مردم نیجریه را شیعه کرد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام در مقابل پیام انقلاب عاجز هستند. این امر نشان می‌دهد غربی‌ها نمی‌توانند جلوی حرکت‌های اسلامی را در سایر کشورها بگیرند، امروز اگر پیام انقلاب به گوش مردم دنیا برسد شاهد تحولات عظیمی همچون نیجریه خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، رسالت امروز روحانیت را رساندن پیام انقلاب به مردم دانست و اظهار داشت: ما در جنگ هستیم، احساس آرامش توسط روحانیت یعنی نشناختن موقعیت، امروز هرگونه کوتاهی توسط روحانیت در تاریخ ثبت خواهد شد و خدا از آن نخواهد گذشت و سیلی خواهیم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی خطاب به مسئولین حوزه نمایندگی استان‌ها اظهار کرد: در جنگ فرهنگی امروز روحانیون سربازان اصلی هستند که باید از حریم تشیع دفاع کنند و مراقب ایتام آل محمد (ص) باشند.

وی بیان کرد: بر اساس روایات ایتام آل محمّد(ص) شیعیانی هستند که دستشان به دامان امامشان نمی‌رسد. امام به منزله پدر است و کسی که دستش از دامان پدر کوتاه باشد یتیم است. سرپرستی و کفالت این یتیمان بر عهده علما و روحانیون است. آنها در طول تاریخ غیبت حضرت ولی عصر(عجل اللّه تعالی فرجه الشریف)، ایتام آل محمّد را زیر بال و پر گرفته و در مقابل شبهات دشمن از آنها دفاع کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند که از راه حق منحرف شوند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان اظهار داشت: دشمن لحظه‌ای از تبلیغات مسموم و خطرناک خود دست برنمی‌دارد و برای رسیدن به اهداف نامقدّس خویش با ابزارهای مختلف در حال ایجاد شبهه و جنگ فرهنگی است و اسرائیل و عربستان در خط مقدم این جنگ مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستادند.

دنیا تشنه پیام انقلاب است/ دشمنان از وحدت شیعه و سنی وحشت دارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha