جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محسن قرائتی

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) دوره آموزش ویدیویی تفسیر سوره انسان را با تدریس استاد قرائتی در ۸ جلسه با ارائه گواهینامه معتبر برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره آموزش ویدئویی تفسیر سوره مبارکه انسان به همت واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به صورت آفلاین برگزار می‌شود.

این دوره در ۸ جلسه کوتاه ویدیویی با تدریس استاد محسن قرائتی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از سوم مهرماه تا ۴ دیماه در این دوره نام نویسی کرده و در آزمون‌های آن شرکت کنند.

آشنایی با شأن نزول سوره مبارکه انسان و مفاهیم و معارف این سوره به همراه شرکت در دوره بدون محدودیت سنی و با ارائه گواهی‌نامه آنلاین بعد از قبولی در آزمون از جمله مهمترین مزایای این دوره آموزشی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای نام نویسی در این دوره آموزشی به لینک https://qhkarimeh.ir/lms/group?id=s مراجعه کنند و بلافاصله دوره آموزشی را به صورت آفلاین و با پرداخت هزینه ثبت نام آغاز کنند.

گفتنی است: مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) دوره های مختلفی را به صور مجازی آنلاین و آفلاین برگزار می کند و علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از این دوره ها به نشانی اینترنتی Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha