جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: سیره پیغمبر اسلام در همه عرصه ها برای تمامی مسلمانان الگو است و امت اسلام باید وحدت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، عصر روز شنبه، در همایش هفته وحدت شهرستان سیریک اظهار داشت: پیامبر گرانقدر اسلام صلی الله علیه و آله  همیشه از وحدت بین مسلمانان مراقبت می کرد و اجازه نمی دادند انصار و مهاجرین با سخنان منفی باعث تفرقه بین یکدیگر شوند.

وی افزود: ما هم باید همین گونه رفتار کنیم و اجازه ندهیم دشمنان اسلام و انقلاب زمینه تفرقه بین مسلمانان را ایجاد کنند؛ پیامبر گرامی اسلام در میان مسلمانان  اخوت و برداری را وضع کردند.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: پیامبر اسلام حتی برای جلوگیری دشمنی یهودیان و مسلمانان منشور مدینه النبی را وضع کردند که کمک زیادی به کاهش اختلاف ها کرد و به نظر بنده این منشور اولین قانون اساسی اسلام است.

عبادی زاده گفت: سیره پیغمبر اسلام در همه عرصه ها برای تمامی مسلمانان الگو است و امت اسلام باید وحدت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: در امت واحده وجود امام و راهنما الزامی است؛ امروز جامعه اسلامی ایران تحت زعامت ولی فقیه است که به وجود آورنده و حفظ کننده وحدت میان مسلمانان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: موج وحدت مسلمانان باید آن قدر قوی باشد که تمام دشمنان در حیرت این وحدت بمانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha