پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محفل نوجوانان حرم

حوزه/ مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: محفل جشن ویژه نوجوانان با هدف شخصیت شناسی پیامبر اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام و تبیین سبک زندگی این دو بزرگوار در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام مرتضی جعفری، اظهار کرد: اداره خانواده حرم مطهر به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) و امام صادق علیه السلام مجلس جشن ویژه نوجوانان را در شبستان شماره چهار مسجد اعظم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار کرد.

وی افزود: این مجلس جشن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شهبازی و مولودی خوانی مداحان نوجوان امیرمهدی سنگ‌تراشان و پارسا ابراهیمی به همراه اجرای گروه سرود سفیران کریمه اهلبیت(س) و اهداء جایزه متبرک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد و به صورت مستقیم از صفحه مجازی حرم مطهر در فضای مجازی منتشر شد.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: این محفل با هدف شخصیت شناسی پیامبر اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام و تبیین سبک زندگی این دو بزرگوار برای نوجوانان برگزار شد و هم به صورت حضوری و هم در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha