جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده ، مدیرکل اوقاف وامورخیریه خراسان رضوی

حوزه/ اختتامیه مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم و تجلیل از افتخار آفرینان استان خراسان رضوی در مسابقات بین المللی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمداحمدزاده، روز یکشنبه در اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، در مهدیه آیت الله خامنه ای مشهد، گفت: رسول اکرم (ص) تجسمی کامل از  قرآن و نمونه کاملی است که خداوند همتای او نیافریده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: پیامبر (ص) فضای بی تفاوتی جامعه اسلامی را به فضای محبت و همکاری تبدیل کردند و ما نیز با استفاده از سیره و روش حضرت می توانیم جامعه اسلامی را از رخوت خارج کنیم و موجب اتحاد امت اسلامی شویم.

در ادامه، حجت الاسلام جمال ایزدی با بیان اینکه چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف با ثبت نام ۳ هزار نفر از استان برگزار شد، گفت: این مسابقات در ۹ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، ۲۰، ۱۰ و ۵ جزء ، اذان، دعاخوانی، تفسیر، هم خوانی و هم سرایی برگزار شد.

وی ادامه داد: از مسابقات شهرستانی ۷۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند و در مرحله استانی ۳۴ نفر به مرحله نیمه نهایی کشوری راه پیدا کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha