جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره طلاب طرح امین و بیانیه گام دوم

حوزه/ نشست «گفتمان جریان شناسی بیانیه گام دوم انقلاب» در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علیرضا منصوری در نشست گفتمان جریان شناسی بیانیه گام دوم انقلاب که با حضور طلاب خواهر مدارس طرح امین قم و به همت دبیرخانه ستاد همکاریهای های حوزه و آموزش و پرورش  و معاونت تبلیغ حوزه، برگزار شد،در ابتدا بیانیه گام دوم را به صورت یک درسنامه مطرح و به کلیات آن اشاره کرد و بیان داشت: بیانیه گام دوم، دارای اهمیت ویژه ای است که باید در هر مجلس از آن سخن گفت و آن را به عنوان یک نقشه راه در نظر گرفت.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه،  این درسنامه شامل پنج فصل می باشد، افزود: فصل اول این درسنامه کلیات جریان شناسی، فصل دوم تذکرات جریانی گام دوم و فصل سوم نقشه جریانی نفوذ و نفاق و تغییر مبانی انقلاب را تشریح می کند.

وی اضافه کرد: فصل چهارم این درسنامه به نقشه جریانی نفوذ و نفاق در تغییر نظام انقلابی پرداخته و در  فصل پنجم تقابل جریانی اسلام و استکبار مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: ما با کنار هم قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب در سال ها و روزهای مختلف به این نکته دست پیدا می کنیم که انقلاب ما بدون خیانت به آرمان هایش یک چلّه پرافتخار را پشت سر گذاشته است در حالی که تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران صدمات جبران ناپذیری به کشور و ملت ما زده است.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی سال ۱۳۹۷ در جمع دانشجویان، مراحل رسیدن به آرمان ها را قیام انقلابی، نظام انقلابی، دولت انقلابی، جامعه انقلابی، تمدن اسلامی دانستند و بیان داشتند که هدف آمریکایی‌ها براندازی، استحاله و نفوذ در انقلاب است.

حجت الاسلام منصوری در پایان اضافه کرد: رهبر انقلاب گفتند: «ما با تکیه بر همین مردم توانسته ایم حرکات جهادی انجام دهیم و در آن جا پیروز شده ایم مثل خود اصل انقلاب و دفاع مقدس.»

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha