جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خ

حوزه / مسئول کانون قمربنی هاشم در شهرستان کاشان از جمع آوری کمک ۴۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی خیران توسط خادمیاران این کانون خدمت رضوی در مهرماه برای تهیه نیازمندی‌های خانوارهای کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان مهدی توکلی پور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این کمک‌های نقدی برای توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای پوشاک و چادر، تامین گوشت مرغ و گوسفندی، اطعام و اعزام به مشهد مقدس هزینه شد.

وی، برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر از سوی خادمیاران رضوی کانون قمر بنی‌هاشم را یادآور شد و افزود: ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از کمک‌های جمع آوری شده برای توزیع ۱۱ بسته معیشتی، پنج میلیون ریال برای اهدای پوشاک، ۲ میلیون ریال برای اهدای یک قواره چادر و۱۵ میلیون ریال برای پرداخت مقرری ماهانه یک نیازمند هزینه شد.

به گفته توکلی پور، بقیه مبالغ نقدی نیز شامل ۷۰ میلیون ریال برای خرید ۱۳۱ مرغ، ۱۰ میلیون ریال برای توزیع ۱۰ بسته گوشت، ۲۶۴ میلیون ریال برای اعزام ۸۸ زایر به مشهد مقدس و ۴۰ میلیون ریال برای اطعام ۲۵۰ پرس غذا مصرف شد.

مسئول کانون قمربنی هاشم در شهرستان کاشان همچنین اجرای پویش نذر رضا(ع) را از سوی این کانون یادآور شد و افزود: یکی از برادران خادمیار کانون در قالب این پویش جانباز روشندل را به صورت مستمر هر روز صبح برای اقامه نماز صبح تا مسجد همراهی و کمک می‌کند.

توکلی پور در خصوص اجرای پویش چهارشنبه‌های امام رضایی نیز در این کانون تهیه وتوزیع ۲۰ پرس غذای گرم به مبلغ ۴۰۰ هزارتومان به همراه ذبح یک گوسفند به مبلغ سه میلیون تومان را خاطرنشان کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، با تبرک پرچم و اهدای بسته تبرک حرم رضوی، حضور در ندامتگاه کاشان در شب شهادت امام رضا (ع)، حضور در مرکز واکسیناسیون شهدای بسیج و تقدیر از کارکنان این مجموعه  با اهدای شاخه گل و بسته‌های تبرکی با آیین پرچم گردانی، تجلیل از کادر مرکز آموزش وپرورش استثنایی ناشنوایان و کارکنان ایستگاه آتش نشانی و حضور در آیین آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان در یکی از مدارس غیر دولتی از دیگر فعالیت‌ها و اقدام‌های خادمیارن کانون‌ قمر بنی‌هاشم در ماه مهر است.

۴۰۰ خادمیار کاشانی ثبت شده در سامانه خادمیاران آستان قدس رضوی در قالب ۱۳ کانون عمومی و ۱۹ کانون تخصصی کانون‌های خدمت رضوی در کاشان فعالیت دارد.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha