سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دوره آموزشی "طلایه‌داران فردا"

حوزه/ مسئول اتحادیه دانش‌آموزان استان خوزستان، گفت: دوره آموزشی طلایه‌داران فردا به منظور ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه دانش‌آموزان استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، از برگزاری بیست و یکمین دوره آموزشی و تربیتی اردوی "طلایه‌داران فردا" خبر داد و گفت: در این دوره دانش‌آموزان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، فعالیت‌های تشکیلاتی، برنامه‌های محوری با مهارت‌هایی تقویت فن‌بیان دانش‌آموزان، آداب معاشرت، نظم و برنامه‌ریزی شخصی و تشکیلاتی، مهارت‌های خلاقیت و شخصیت‌شناسی را تمرین می‌کنند.

مسئول اتحادیه دانش‌آموزان استان خوزستان گفت: دوره آموزشی طلایه‌داران فردا به منظور ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی برگزار می‌شود.

ایشان همچنین افزودند: به منظور اجرای اردوی طلایه‌داران فردا امسال و با توجه به وضعیت بهداشتی کشور متأسفانه امکان برگزاری دوره حضوری طلایه‌داران فردا میسر نشد، اما محتوایی با کیفیت، جذاب و مفید، در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام محمد عرب با بیان اینکه در این دوره ۳۰۰ دانش‌آموز منتخب مدارس استان حضور دارند افزود: این دوره در یک فرآیند توسط مربیان اتحادیه انجمن اسلامی، در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. محتوای ارائه شده دارای یک سناریو در ارائه آموزش‌ها می‌باشد و نقطه‌ای برای آغاز و نقطه‌ای برای پایان دارد.

وی در پایان گفت: این دوره با هدف حضور فعال و منسجم مسئولان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دایر می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha