جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 986966
۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
مراسم رونمایی از کتاب «سنگی که سهم من شد

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب «سنگی که سهم من شد» که توسط مؤسسه بعثت با رویکرد تاریخ تطبیق نگارش شده است با حضور حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خبرگزاری رسا، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌حوزه، مراسم رونمایی از کتاب «سنگی که سهم من شد» که توسط مؤسسه بعثت با رویکرد تاریخ تطبیق نگارش شده است با حضور حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خبرگزاری رسا، برگزار شد.

محسن امامیان در این مراسم، گفت: داستان این کتاب حاضر به سال ۸۴ بر می گردد که تازه بنده وارد قم شده بودم و در درس های حجت الاسلام والمسلمین طائب شرکت داشتم.

مؤلف اثر بیان داشت: این آشنایی ما بعدها سبب شد که با مؤسسه بعثتی که وی مسئولیت آن را برعهده داشت، وارد همکاری شوم.

این نویسنده عنوان کرد: یکی از این کارهایی که پیشنهاد شد، نوشتن بحث در مورد نفوذ بود. برای این کار منابعی هم در اختیارم گذاشته شده و بنده از آن منابع توانستم ۳ ایده داستانی آماده کنم که نهایتا با همفکری داستان ایده « سنگی که سهم من شد» انتخاب شد.

امامیان گفت: کتاب حاضر دارای ویژگی هایی از جمله آن برخورداری از محتوا و استفاده از آیین نگارش مناسب و بیان مطالب جسورانه در مورد نفوذ یهودی ها در جامعه اسلامی است.

مؤلف اثر بیان داشت: امروز به دلیل ترس از روشنفکرانی که در جامعه اسلامی ما وجود دارند، بعضی از نویسندگان به خود اجازه نوشتن چنین مباحثی را نمی دهند، اما بنده این حرکت جسورانه را انجام دادم و با همه مشکلات و خطری که از سوی جریان روشنفکری و به خصوص یهودیها وجود داشت و دارد، این داستان را به نگارش درآوردم.

این نویسنده عنوان کرد: نوشتن این کتاب با وجود همه سختی ها، ۶ ماه به طول انجامید در این زمان هم نباید از اتفاقاتی چون شهادت حاج قاسم به سادگی گذشت که سبب شد نتوانم زودتر این کتاب را به سرانجام برسانم.

امامیان گفت: گاهی وقت ها چنان کار نوشتن بر من سخت می آمد که ناچار بودم مدتها پیاده روی کنم تا به آرامش ذهنی مناسب برای ادامه نوشتن داستان برسم.

مؤلف اثر بیان داشت: این نوع آثار با وجود همه مشکلات و خطرات، اما باید از سوی همه افراد و نویسندگان و ...، مورد حمایت جدی تری قرار گیرد تا در ادامه راه، شاهد کارهای خلاقانه تری در حوزه نفوذ باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha