پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین با حضور در بیمارستان بوعلی سینا از و مدیر بیمارستان بوعلی سینا قدردانی کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز در دیدار با ریاست و مدیر بیمارستان بوعلی سینای قزوین ضمن تقدیر از مجموعه کادر درمان، گفت: بی شک تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی مدافعان سلامت در مبارزه با بیماری کرونا و معالجه بیماران ناشی از آن همیشه در اذهان ملت ایران ماندگار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این مجاهدت های بی دریغ برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان کادر بهداشت و درمان کشور ثبت خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: کادر درمان با وجود خستگی همچنان مانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم حضور دارند و  شبانه‌روز از بیماران پرستاری می‌کنند که این ایثار و از خودگذشتگی ارزش والایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد:  همه ما قدردان مجموعه پرسنل بیمارستان‌ها بوده و حوزه علمیه قزوین و طلاب جهادی همیشه تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس کرونا  در کنار کادر درمان خواهند بود.

وی ادامه داد: این روزها کشور عزیزمان در جنگی تمام عیار با ویروس منحوس کرونا قرار دارد و مدافعان سلامت متعهدانه در این میدان ایثاری جاودانه را به نمایش گذاشته‌اند که  بدون شک این ایثار و ازخودگذشتگی برای همیشه در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی جاودان خواهد ماند

وی اظهار کرد: بهبودی بیماران مبتلا به کرونا آرزوی کادر درمانی و خانواده آنها است، چرا که با مرخص شدن هر بیمار مبتلا به این ویروس منحوس، روحیه کادر درمان دوچندان شده و برای مقابله همه جانبه با کرونا آماده تر می شوند.

 سپس دکتر فرزام، مدیر بیمارستان بوعلی سینای قزوین ضمن تقدیر از همراهی ارزشمند و ماندگار و خالصانه مجموعه حوزه علمیه استان در یاری رسانی به مجموعه کادر درمان، بیان کرد: کادر درمان تمام تلاش و جدیت خود را به کار می‌برد و در شرایط سخت از بیماران مراقبت می‌کنند و در حال عبور از این شرایط هستیم.

وی ضمن تقدیر  از حضور  طلاب و روحانیون در همراهی با کادر درمان در درمان بیماران کرونایی در دوسال اخیر ، بیان کرد: امروز مشاهده می کنید که طلاب و روحانیون به خوبی وارد میدان نبرد با بیماری کرونا شده و حتی عزیزانی هم از این قشر مبتلا شده اند، ولی در کنار مردم هستند که جای خدا قوت دارد.

مدیر بیمارستان بوعلی سینای قزوین با بیان اینکه  طلاب جهادی حوزه علمیه استان  نقش ارزنده‌ای در تزریق آرامش به بیماران در ایام شیوع بیماری کرونا داشتند، تصریح کرد: طلاب جهادی همواره با خدمات ارزشمند خود باعث ارتقاء سلامت معنوی بیماران کرونایی و قوت قلب کادر درمان شدند.

در پایان این دیدار از مسئولین بیمارستان بوعلی سینای قزوین تقدیر شد.

تقدیر مدیر حوزه علمیه قزوین از مدیریت بیمارستان بوعلی سینا

 انتهای پیام /

تقدیر مدیر حوزه علمیه قزوین از مدیریت بیمارستان بوعلی سینا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha