جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 987083
۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
عمامه گذاری طلاب مدرسه امام حسن مجتبی(ع) ملایر

حوزه/ در مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه استان همدان، امام جمعه و نیز نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ۱۱ نفر از طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) معمم شدند.

حجت‌الاسلام سید رضا وفایی مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان،  با اشاره به برگزاری مراسم عمامه‌گذاری طلاب این مدرسه در ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام، اظهار داشت: با حضور آیت الله موسوی اصفهانی، حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر و حجت الاسلام آزادی خواه نماینده مردم ملایر ۱۱ نفر از طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه از جهات مختلف برای جامعه یک نقش حیاتی دارد، گفت: حوزه‌ها در طول زمان توانسته‌اند اولا دین را حفظ و تبیین کنند و ثانیا در جهت تقویت روحیه‌ دینی مردم تلاش و فعالیت کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ملایر با اشاره به اینکه آیت الله موسوی اصفهانی سخنران اصلی در این مراسم، پوشیدن لباس روحانیت را افتخاری بزرگ عنوان کرد، یادآور شد: اصل خودسازی یکی از ضرورت های مهم برای طلاب است که باید شبانه روز نسبت به این مهم خود را تجهیز کنند و مراقب نفس خود باشند.

وی تصریح کرد: مدیر حوزه علمیه استان در ادامه تاکید بر اینکه در طول تاریخ علما و حوزه های علمیه در کنار مردم و در مقابل مستکبران حضور داشته اند، عنوان کرد: روحانیت و طلاب همواره خاری در چشم دشمنان و مستکبران بوده اند و به همین خاطر است که بیشترین تهاجمات به سمت این قشر از طرف دشمن وجود دارد.

طلاب ملایر معمم شدند + عکس

طلاب ملایر معمم شدند + عکس

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha