جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام حسن شعبانی گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه‌های اجرایی هستیم تا با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام برسند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام حسن شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، در جلسه ای با جعفر محسنی، رئیس جهاددانشگاهی استان، گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه‌های اجرایی هستیم تا با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام برسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه، اظهار کرد: بعد از اجرای برنامه‌های فرهنگی ادعای خوب بودن برنامه را داریم ولی متاسفانه سنجه علمی در این خصوص نداریم. هدف ما این است که با معیار علمی برنامه‌های فرهنگی اجرا شده سنجش و بررسی شود که این برنامه‌ها چقدر توانسته در بین مخاطبان مورد توجه واقع شود.

رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه جهاد دانشگاهی همواره منشأ فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اثرگذاری در کشور بوده است، گفت: جهاددانشگاهی خوشبختانه در عرصه‌های مختلف فعال بوده و کارهای بزرگی را انجام می‌دهد.

محسنی، همچنین با اشاره به فعالیت‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، بیان کرد: این مرکز تلاش می‌کند با نظرسنجی، رضایت سنجی و انعکاس سریع و دقیق افکار عمومی بتواند کمک مؤثری به سازمان‌ها و نهادها داشته باشد. شورای فرهنگ عمومی یکی از شوراهای وزین کشور و استان است که در صورت استفاده از نتایج پژوهش‌های میدانی در جلسات، اثرگذاری مؤثری در جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha