سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ مصاحبه با امام جمعه پردیسان حجت الاسلام والمسلمین حامدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حامدی با اشاره به شکل گیری اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز با حضور ائمه جماعت، امام جمعه و بعضی از شخصیت های حقوقی و حقیقی در منطقه پردیسان، گفت: با پیگیری زیاد، اولین جلسه این هیئت با هدف دادن طرح و ایده برای آسیب ها و مشکلات این منطقه تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حامدی در نشست هم اندیشی ائمه جماعت منطقه پردیسان که مسجد امام سجاد(ع) این شهر در قم برگزار شد، بر اهمیت توجه مسئولین شهر قم به مشکلات مردم پردیسان تأکید کرد و گفت: با همه تلاش هایی که برای رفع مشکلات مردم این منطقه کردیم، نهایتا به این نتیجه رسیدیم که حل این مسائل را باید از خارج از استان یعنی تهران، دنبال و پیگیری کرد.

امام جمعه پردیسان افزود: حل مشکلات مردم پردیسان در بحث زیرساخت ها مانند آب و فاضلاب و... با رفتن به این اداره و پیش آن مسئول در قم، به جایی نمی رسد که اگر به جای می رسید، تا الان نتیجه می داد و ما شاهد رفع آن نیازها بودیم.

امام جمعه پردیسان افزود: در گذشته مردم را بدون فراهم کردن زیر ساخت مانند مسجد، آب و فاضلاب، مدرسه و...در پردیسان ساکن کردند، بعدها بعضی از نواقص را حل و بسیاری از آن مشکلات مانده است. الان دوباره می خواهند فلان هکتار بدون در نظرگرفتن زیرساخت ها به این شهرک اضافه کنند.

وی بیان داشت: عقل سلیم به ما می گوید حوادث گذشته را تکرار نکنیم. اول مسیر و زیر ساخت ها آماده شود، بعد به فکر سکونت مردم باشیم. مردم را نباید در مقابل کار انجام شده قرار داد. 

امام جمعه پردیسان افزود: بعضی از زمین ها در همین منطقه، هنوز تعیین و تکلیف نشده و زمانی که باد می وزد، گرد و غبار بلای جون مردم می شود.

وی با تأکید بر این که ائمه جماعت این شهر مشکلات هر محله را شناسایی و برای رفع آن همه همصدا شوند، بیان داشت: ما نباید تنها دنبال حل مشکلات یک یا چند محله باشیم. باید مشکلات منطقه پردیسان را با هم صدایی و هم فکری و با همکاری همه مسئولین حل و فصل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی با اشاره به شکل گیری اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز با حضور ائمه جماعت، امام جمعه و بعضی از شخصیت های حقوقی و حقیقی در منطقه پردیسان، اضافه کرد: با پیگیری زیاد، اولین جلسه این هیئت با هدف دادن طرح و ایده برای آسیب ها و مشکلات این منطقه تشکیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha