دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار هیئت امناء و مدیران بنیاد ملی کرامت آفتاب با آیت الله اعرافی

حوزه/ هیئت امنا و مدیران بنیاد ملی کرامت آفتاب با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دیدار هیئت امناء و مدیران بنیاد ملی کرامت آفتاب با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور ظهر روز سه شنبه در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: آیت الله اعرافی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول گفت: نکته ای که بسیار مهم است توجه به اهمیت حضور و مشارکت مردم در حل مسائل کشور می باشد. در دوران وقوع سیل و زلزله و شیوع کرونا حضور جهادی طلاب را دیدیم و خوشبختانه ثمرات خوبی را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: باید در کارهای خیر هم مسائل سخت افزاری و هم مسائل نرم افزاری مورد توجه قرار گیرند؛ نگاه ویژه به مسائل فرهنگی در کنار مسائل زیرساختی باید تقویت گردد؛ معماری و ساخت و ساز اگر اسلامی باشد می تواند تأثیر بسزایی روی شخصیت و تربیت افراد جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام احمد محلاتی مدیرعامل بنیاد کرامت آفتاب در ابتدای نشست گفت: این بنیاد که جدیدالتأسیس است به همت اساتید و نخبگانی از حوزه و دانشگاه راه اندازی شده تا بتواند در زمینه محرومیت زدایی اقدام داشته باشد.

حجت الاسلام نوچمنی عضو هیئت امنای بنیاد ملی کرامت آفتاب از آیت الله اعرافی زعامت بنیاد ملی کرامت آفتاب را خواستار شد و گفت: پس از فوت آیت الله جلالی خمینی از شما درخواست داریم علمداری این بنیاد را بر عهده بگیرید.

دکتر مؤمنی ها عضو هیئت امنای مؤسسه کرامت آفتاب و دبیر بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب سپس به ایراد سخن پرداخت و گفت: در حال حاضر با ۳۶ کشور مختلف ارتباط برقرار کرده ایم تا بتوانیم طلاب محروم را در این کشورها مورد حمایت بنیاد قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha