شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با مسئول مرکز رسانه و فضای‌مجازی حوزه‌های علمیه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته

حوزه/ مدیر مسئول خبرگزاری حوزه گفت: همه دست اندرکاران رسانه حوزه حقیقت محوری در عین مخاطب‌پردازی را سرلوحه کار خود می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، امروز در نشستی با آیت الله صالحی مدرس رئیس شورای علمای شیعه افغانستان که در حاشیه بازدید از خبرگزاری حوزه برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های رسانه حوزه، گفت: رسانه حوزه با سایر رسانه ها متفاوت است و غایت الغایات آن معرفی صحیح، صریح و به هنگام معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام به جهان می باشد.

وی افزود: برای ما بیش از اینکه دیده شدن مهم باشد، چگونه دیده شدن داری اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین برته خاطرنشان کرد: همه دست اندرکاران رسانه حوزه حقیقت محوری در عین مخاطب‌پردازی را سرلوحه کار خود می دانند.

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه پرداختن رسانه حوزه به همه مخاطبین را به طریق مساوی دانست و گفت: این رسانه ضمن پرداختن به علما و زعمای حوزه های علمیه به نوقلمان و طلاب جوان دارای انگیزه های علمی و جهادی نیز می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha