پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار میر فیضی

حوزه/ سردار میرفیضی گفت: حضرت امام خمینی رحمة الله علیه مهمترین کاری که انجام داد، هنر ارتباط گیری با جامعه اش بود؛ این ارتباط گیری به اعتماد مردم به ایشان ختم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌حوزه، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان قم،  امروز در حاشیه بازدید از  خبرگزاری حوزه و در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، گفت: ظرفیت زیادی در این رسانه وجود دارد، اما ناشناخته مانده است.

وی افزود: در شرایط امروز و با توسعه فضای مجازی دیگر زمان، مکان و جغرافیا تغییر کرده است؛ هرچه به سمت تکنولوژی پیش می رویم آسیب پذیری هم بیشتر می شود.

سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: پلیس بنا به فرموده مقام معظم رهبری بیشترین ارتباط و مواجهه با جامعه را در بین نیروهای مسلح دارد.

وی پرداخت رسانه ای به اقدامات نیروی انتظامی را لازم دانست و گفت: در انتخاب فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی یکی از شاخص های مدنظر ما داشتن روحیه مخاطب شناسی و ارتباط گیری با اقشار مختلف جامعه است.

فرمانده انتظامی استان قم، تصریح کرد: حضرت امام خمینی رحمة الله علیه، مهمترین کاری که انجام داد، هنر ارتباط گیری با جامعه اش بود؛ این ارتباط گیری به اعتماد مردم به ایشان ختم شد.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ چهره به چهره، افزود: حضور روحانیت در میان مردم می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی بیانجامد.

میرفیضی اظهار داشت: در حال حاضر در استان قم تقریباً تمام فعالیت ها به صورت سیستمی و الکترونیکی انجام می شوند؛ یکی از این فعالیت ها کروکی الکترونیکی می باشد که هم صیانت از اطلاعات و حقوق مردم را به دنبال دارد و هم از جهت زمانی تسریع در عملکرد پلیس را به ارمغان آورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha