شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه/ مردم در طول انقلاب اسلامی و پس از آن همواره، پا به پای انقلاب حرکت کردند و شهدای گرانقدری تقدیم اسلام و انقلاب کردند. در طول ۸ سال دفاع مقدس دیدیم که مردم فوج فوج به جبهه ها می رفتند تا این انقلاب آسیبی نبیند. امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه به مردم و رفع مشکلات آنها تاکید دارند لذا مسئولان باید برای رفع گرانی و بیکاری که نگرانی عمده مردم و علماست، تلاش کنند و فراوانی نعمت و ارزانی کالا را برای مردم به ارمغان بیاورند.

به گزارش خبرگزاری‌حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی، امروز در دیدار سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، بیان داشتند: ابتدای خلقت جهان، دونوع سیاست وجود داشته است؛ یک نوع، سیاست انبیای الهی و ائمه (علیهم السلام) است که در آن، مردم محورهستند که آنها را مجهز می کردند و سپس به سراغ نمرودها و فرعون ها می رفتند. سیاست دوم، سیاست سلطنتی است که مدیریت مردم با سلاطین است و مردم در جایگاه پایین قرار داشتند.

معظم له در ادامه افزودند: سیاست در اسلام، مردمسالاری است که در آن مردم به عنوان اصل و محور امور قرار دارند. در کشور ما هم، با نهضت امام خمینی (ره) سیاست مردمسالاری درپیش گرفته شد و مردم مورد توجه قرار گرفتند.

این مرجع تقلید یادآور شدند: مردم در طول انقلاب اسلامی و پس از آن همواره، پا به پای انقلاب حرکت کردند و شهدای گرانقدری تقدیم اسلام و انقلاب کردند. در طول ۸ سال دفاع مقدس دیدیم که مردم فوج فوج به جبهه ها می رفتند تا این انقلاب آسیبی نبیند. امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه به مردم و رفع مشکلات آنها تاکید دارند، لذا مسئولان باید برای رفع گرانی و بیکاری که نگرانی عمده مردم و علماست، تلاش کنند و فراوانی نعمت و ارزانی کالا را برای مردم به ارمغان بیاورند.


معظم له بر هوشیاری مقابل نقشه های دشمنان تاکید کرده و گفتند: دشمن همواره در کمین ماست و در هرزمان از حیله ها و ترفندهای جدیدی برای ضربه زدن به ما استفاده می کند بنابراین نباید گمان کنیم که دشمنی آنها با اسلام و انقلاب تمام شده است.


حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: باید توجه داشته باشیم که انقلاب اسلامی، ضربه سختی به آنها وارد کرد بنابراین هیچگاه روی خوش به ما نشان نمی دهند و صهیونیست ها و آمریکا و استکبار جهانی هرگز از ما تبعیت نخواهند کرد.


ایشان تاکید کردند: ما باید هوشیار و بیدار باشیم و خود را در اوج آمادگی نگه داریم و با استفاده از تجهیزات روز و فناوری های نوین، اقتدار خود را حفظ کنیم و مدیریت کاملی داشته باشیم.


معظم له افزودند: امروز دشمن از اقتدار موشکی ما دچار رعب و وحشت شده است و ما را دعوت به مذاکره می کند اما بدانید که اینها هیچگاه از ما خوششان نخواهد آمد و از حیله های خود دست برنمی دارند.


ایشان با بیان اینکه خداوند لباس عزت بر تن جهادگران می پوشاند، گفتند: جهاد، لباس عزت اسلام است و باید همواره در اوج اقتدار و آمادگی دفاعی قرار داشته باشیم.


حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان یادآور شدند: ما باید هرروز قویتر و بیدارتر باشیم و زمینه ظهور حضرت ولیعصر (عج) را فراهم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha