دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار جلالی

حوزه/ در هشت سال سیاست های خاصی در کشور از نظر غیرعاملی اجرا شد که از جمله ولنگاری فضای مجازی بود و همین امر مدل حکمرانی کشور را تحت تأثیر قرارداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌حوزه، جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل در دیدار آیت الله حسینی بوشهری که در قم برگزار شد، گفت: هشت سال سیاست های خاصی در کشور از نظر غیر عاملی اجرا شد که از جمله ولنگاری فضای مجازی بود و همین امر مدل حکمرانی کشور را تحت تأثیر قرار داد.

وی بیان داشت: اگر این مسیر را عوض نکنیم، مدل حکمرانی کشور هم عوض می شود و در ادامه نقض حاکمیت ایجاد خواهد شد. این وضعیت فعلی ما است.

جلالی با بیان این که کار این دولت فعلی هم خیلی سنگین است، ولی یکی از محاسن این شرایط فعلی همراهی سه قوا برای حل مشکلات کشور می باشد، گفت: به نظر می رسد برای انقلاب اهداف عالیه را مشخص و تعریف و رهبر انقلاب هم بیانیه گام دوم را صادر کردند و این مراحل نیازمند دولت اسلامی است تا بتواند مجری این برنامه ها باشد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با توجه به تهدیدات فعلی که وارد لایه های مختلف زندگی مردم شده است، گفت: تهدیدات فعلی نظامی نیست و در شرایط فعلی هم باید در نظام انقلابی کشور باز مهندسی کنیم. این نشان از این است در زنگارهای گذشته باید بازنگری صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha