جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه از گفتمان و عملکرد آقای اژه‌ای رایحه‌ خدمت استشمام می‌شود، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های خوزستان در سطح ملی، تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در دیدار علما، فضلا، ائمه جمعه و مدیران مدارس علمیه خوزستان با رئیس دستگاه قضا، ضمن خوش‌آمدگویی به حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای، سفر وی به خوزستان را منشاء خیر دانست و بیان کرد: مردم به ویژه خوزستانی ها، با روی کار آمدن مسئولانی از جنس  خودشان، به آینده امید پیدا کرده‌اند، باید خدای متعال را به‌خاطر نعمت‌های فراوانی که به ما ارزانی داشته، شکرگزار باشیم و دقت کنیم که نعمت‌های الهی در دو دسته ظاهری و باطنی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: از جمله نعمت‌های باطنی نعمتِ اجرای عدالت و ریشه‌کن‌کردن فساد است که به فضل خدا دستگاه قضا در این مسیر قرار دارد.

رئیس شورای حوزه‌ علمیه خوزستان، اظهار کرد: از گفتمان و عملکرد آقای اژه‌ای رایحه‌ خدمت استشمام می‌شود و آدم احساس می‌کند که جامعه در مسیر اجرای آرمان‌هایی قرار دارد که برای آن‌ها انقلاب کرده‌ایم.

وی در پایان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های خوزستان، گفت: استان ما همجوار با کشور عراق بوده و آن‌ها بسیار مشتاق هستند تا از کالاهای صادراتی ایران استفاده کنند؛ به همین دلیل اگر از تعطیلی کارخانه‌های استان جلوگیری و ظرفیت آن‌ها فعال شود، بسیار منشاء خیر و برکت خواهد بود، این مهم نیازمند عنایت ویژه مسئولین است.

انتهای پیام./

خبرنگار: علی پشتدار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha