چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عمامه گذاری طلاب خوزستانی

حوزه/ آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه استان خوزستان، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه استان خوزستان، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه و همچنین حجج ‌اسلام‌والمسلمین «سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان» و «مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان» و جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خوزستان، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، ضمن تبریک به طلابی که در این روز ملبس می‌شوند، تأسیس مدارس علمیه در مناطق مختلف استان خوزستان را یکی از برکات و خدمات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: قبل از انقلاب، فقط دو مدرسه علمیه در استان وجود داشت که تعداد طلاب آن‌ها بسیار اندک بود ولی الحمدلله بعد از انقلاب اسلامی به فضل خداوند متعال در مناطق مختلف استان خوزستان مدارس علمیه مختلفی تأسیس‌شده که مملو از طلاب فاضل و انقلابی هستند.  

وی  با اشاره به دشمنی‌ها و تبلیغات مسموم دشمنان انقلاب اسلامی علیه انقلاب و مذهب شیعه، بیان داشت: مدارس علمیه اردوگاه‌های حضرت حجت (عج) و طلاب همه سربازان امام زمان هستند و اگر این مدارس علمیه و طلاب نبودند با این دشمنی‌هایی که دشمنان ما بالأخص وهابیت  دارند الآن اوضاع ما بسیار بد و اسفناک بود ولی الحمدلله در حال حاضر اوضاع تحت کنترل ما است.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان در پایان خطاب به خانواده‌های طلاب، بیان کرد: شما فرزندان عزیزتان را تقدیم امام زمان کرده‌اید که آن‌ها ان شاء‌الله سربازان امام زمان(عج) شوند همچنین شما همواره آن‌ها را در این مسیر نورانی پشتیبانی کرده و می‌کنید و بدانید که به لطف خداوند متعال و عنایات امام زمان سرانجام پیروزی نهایی با ماست.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم ۸۰ نفر از طلاب مدارس علمیه خوزستان به دستان آیت‌الله موسوی جزایری، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد و سید طیب موسوی معمم شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه انقلابی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    بجای اینکه بنویسید با حضور آیت الله جزایری، بهتر نبود بنویسید با حضور نماینده ولی فقیه در استان!!؟ رپرتاژ برای یه شخص خاص تا کی؟ بخدا زشته