پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضرت امام راحل از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرد و فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز مرگ بر آمریکا به گفتمان جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نمازجمعه ساری باتاکید بر تقوای الهی و ادا و اقامه نماز در اول وقت، خواستار جدی گرفتن نماز جمعه شد.

وی با بیان اینکه کسانی که باتقوا باشند به اندازه و بجا تعریف و تمجید می‌کنند، افزود: داشتن تقوا برای انتخاب و گزینش مدیران و وزرا اهمیت زیادی دارد و باید شایستگان را برای مسئولیت‌های مختلف برگزید.

وی با عنوان اینکه مردم نیز در انتخابات باید افراد دارای تقوای و صالح رأی دهند و آنان را برگزینند، گفت: رأی دادن نوعی تعریف و تمجید محسوب می‌شود و باید به کسانی که شایسته و بهتر هستند، رأی داد.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه اگر همه دستور اسلام را رعایت کنیم دنیا تبدیل به گلستان می‌شود، به مناسبت‌های پیش روز از جمله ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم، شهادت محمدحسین فهمیده و پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید دستورالعمل پدافند غیرعامل را رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام راحل و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: حضرت امام راحل چند واژه را به آمریکا نسبت دارند و آن را شیطان بزرگ معرفی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن جنایت‌های آمریکا گفت: حضرت امام راحل از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرد و فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز مرگ بر آمریکا به گفتمان جهانی تبدیل شده است.

وی با تاکید براینکه عدالت، اخلاق خوش، صبر بر سختی و زحمات باید سرلوحه مدیران قرار گیرد، گفت: مدیران باید جمعه و تعطیل هم به کارهای مردم بپردازند و پیوست عدالت در همه برنامه ریزی ها داشته باشند.

وی داشتن پیوست فرهنگی را در تمامی تصمیمات ضروری دانست و گفت: مجلس و دستگاه های اجرایی باید در تصمیمات، عدالت را سرلوحه کار قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha