یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جت‌الاسلام قربانعلی

حوزه/ امام جمعه موقت گرگان گفت با بیان این که وجود حسین فهمیده ها جرات حمله به ایران را گرفته است، گفت: جامعه به حسین فهمیده ها نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حسین فهمیده، اظهارکرد: شهید فهمیده و حسین فهمیده‌ها پرورش یافته در مکتبی هستند که بزرگترین آرمان و آرزویشان شهادت است.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه ۶۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی در گلستان وجود دارد، گفت: مختص بزرگسالی، متفاوت است و چه بسا نوجوانانی که با همان سن اندک، فهم را به سر منزل مقصود رسانیده اند.

وی با بیان این که ترامپ مدعی شد که ۵۰ نقطه ایران را می زند اما حتی نتوانست یک نقطه را هدف قرار دهد، ادامه داد: وجود همین حسین فهمیده‌ها در کشور سبب شده تا آمریکا جرات حمله به ایران را نداشته باشد.

برقرار با اشاره به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر که در نهایت شهادت را از خداوند می خواهد، اضافه کرد: این حسین فهمیده‌ها ادامه دهنده همان راه و مسیر هستند.

امام جمعه موقت گرگان در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم اشاره کرد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا با معرفت بارگاه محور حضرت معصومه (س) را زیارت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha