سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عادلپور

حوزه/ حجت‌الاسلام عادل‌پور، از عملکرد صدا و سیما در جریان حمله سایبری به سامانه سوخت کشور تقدیر کرد و گفت: یقین بدانید که رژیم صهیونیستی و آمریکا پشت این قضیه هستند که البته با هوشیاری مردم و همت رسانه ملی این توطئه خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمشهر، با بیان اینکه سرپرست نمی‌تواند مشکلات شهرداری را حل کند، اظهارداشت: انتصاب شهردار خرمشهر از سوی استانداری در اسرع وقت تعیین و تکلیف شود؛ چراکه ما به شهرداری نیاز داریم که در مقابل مفسدان ایستادگی کند ضمن اینکه برنامه‌ای برای تحول شهر داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه افراد مساله دار نباید در منطقه آزاد اروند جایی داشته باشند گفت: هم‌اکنون فصل انتخاب مدیران و معاونان بوده و باید اولویت انتخاب مسئولین، «پاکدستی»، «تعهد» و «مردمی بودن» مدنظر داشته باشد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه منطقه آزاد اروند باید مانند دولت سیزدهم میثاق نامه داشته باشد افزود: شرط اساسی پاکدستی، تعهد، مردمی بودن و در کنار آن تخصص می تواند مشکلات مردم را حل کند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه و معاونان وی به خوزستان بیان کرد: در سفر اخیر مسوولان قضایی به خرمشهر در نامه‌ای  وضعیت و حال خرمشهر در بخش های مختلف زیرساخت‌ها، خدمات، اشتغال غیربومی، مسایل امنیتی و فسادهای برخی از دستگاه‌های دولتی گزارش شده شهر تشریح شد.

وی افزود: متاسفانه در برخی از دستگاه‌های دولتی فساد دیده می‌شود، که شناسایی و اخراج مفسدان لازمه تحقق عدالت در جامعه است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور ادامه داد: امروز در دولت سیزدهم شاهد هماهنگی و انسجام در امور هستیم که امیدواریم منجر به تحقق عدالت در امور شود.

وی همچنین حمله سایبری دشمن را به سامانه سوخت‌ کشور یک فتنه بیان کرد و گفت: یقین بدانید که رژیم صهیونیستی و آمریکا پشت این قضیه هستند که البته با هوشیاری مردم و همت رسانه ملی و حضور میدانی مسوولان به ویژه ریاست جمهوری این توطئه خنثی شد.

امام جمعه خرمشهر، همچنین به فرارسیدن روز دانش‌آموز و بسیج دانش آموزی اشاره کرد و افزود: قشر نوجوان و دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌ها و دفاع از انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کردند.

وی با بیان اینکه ما ۳۶ هزار شهید همچون محمد حسین فهمیده، و بهنام محمدی داریم که در سنین کم به شهادت رسیدند، گفت: ما باید قدر این شهدا را بدانیم و سزاوار است در این هفته همه مسئولان که با دانش آموزان مرتبط هستند، برنامه ای برای تشکل‌های دانش آموزی داشته باشند.

وی بیان کرد: امروز بهترین و موثرترین مبارزه با استکبار جهانی حفظ و صیانت از جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی است چون دشمن به شدت برای این قشر از جوانان برنامه دارد و تمرکز کرده است و ما باید ضمن صیانت آنها را تربیت کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha