سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شخصیت اسطوره ای شهید فهمیده

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: شخصیت اسطوره ای شهید فهمیده که تربیت شده پای منابر و مساجد بود، به دانش آموزان معرفی شود.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: فهم دقیق نوجوان ۱۳ ساله ای که با لبیک به ندای حضرت امام(ره) به دل دشمن زد، در حقیقت مصداق رشادت نوجوانان در سپاه امام حسین(ع) بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: برخی عافیت طلبان و در رأس آنها بنی صدر خائن به عنوان فرماندهی کل قوا، به رغم مخالفت با نیروهای سپاهی و بسیجی، اما امثال شهید فهمیده ها با احساس وظیفه تمام قد در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند.

حجت الاسلام ایرانی اظهار داشت: حماسه آن رهبر ۱۳ ساله به تعبیر امام روشن ضمیر، الگو و سرمشقی شد برای حضور سایر دانش آموزان در جبهه های حق علیه باطل که جوانان مسلمان بوسنیایی هم از آن الهام گرفتند.   

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: جریان نفوذ و پیاده نظام دشمن در داخل، به دنبال اجرایی شدن سند ننگین ۲۰ ۳۰  در سنگر تعلیم و تربیت مدارس بود، تا بتواند روح غیرت دینی و استکبار ستیزی را از نسل جوان دور کنند.

وی در پایان گفت: نشر و گسترش معارف اسلام ناب محمدی(ص) و تبیین تفکر آرمانی و الهی امامین انقلاب و وصایای شهدا به نسل جوان، دسیسه دشمنان اسلام  و انقلاب را خنثی می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha