پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طباطبایی

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: بدون شک خدمت صادقانه و شایسته به مردم بدون حذف زمینه‌های فساد ممکن نیست، اگر بسترهای فسادزا حذف شود رضایت مردم از خدمات شهرداری افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، صبح امروز در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان با اشاره به تأکید روایات اسلامی بر ارائه خدمت شایسته به مردم، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(صلی‌الله علیه و آله) می‌فرمایند همان گونه که من بر رسالت مردم مبعوث شدم، برانگیخته شدم تا با مردم خوب رفتار و با آنان مدارا کنم؛ این روایت انسان را متنبّه می‌سازد و متوجه می‌شویم که چقدر مدارا کردن با مردم و رعایت حال آنان لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر ضرورت حذف زمینه‌های فساد در شهرداری عنوان کرد: بدون شک خدمت صادقانه و شایسته به مردم بدون حذف زمینه‌های فساد ممکن نیست، اگر بسترهای فسادزا حذف شود رضایت مردم از خدمات شهرداری افزایش می‌یابد.

علی قاسم زاده، شهردار اصفهان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری، اظهار کرد: ما تلاش کردیم تا با تمرکز بر موضوع شهرسازی؛ بسترهای فسادزا را برچینیم، یکی از این بسترها، طولانی شدن مدت زمان دریافت پروانه ساخت است که با اصلاح فرآیندها و بر اساس قانون توانستیم مدت زمان آن را از ۸ ماه به ۶ ماه کاهش دهیم، همچنین نوبت‌های بازدید از ۱۵ روز به ۲ روز رسیده است؛ اگر این زمینه‌ها برطرف بشود بدون شک دلالی و واسطه‌ای وجود نخواهد داشت که فسادی ایجاد شود.

وی افزود: مردم نسبت به نوع برخورد گشت‌های کنترل و نظارت شهرداری اعتراض دارند که ما با برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و اصلاح سبک نظارتی در تلاش هستیم این مشکل را برطرف کنیم و دیگر شاهد رفتارهای ناشایست نباشیم.  

شهردار اصفهان عنوان کرد: پخش اذان در محورهای اصلی شهر و احداث مسجد با کمک خیران و حمایت شهرداری اصفهان در مناطقی که مسجد ندارند از دیگر اقداماتی است که آغاز شده‌ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha