جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسدالله جعفری

حوزه/ رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: نظام اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه و مردمی همیشه در صحنه با محوریت سه اصل حکمت، عزت و مصلحت به سمت تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی، امروز در نخستین نشست ستاد کنترل مجرمین حرفه‌ای، خطرناک و سابقه‌دار، با اشاره به حملات سایبری به سامانه هوشمند کارت سوخت از تلاش‌های صداوسیما و عوامل امنیتی و انتظامی و جامعه اطلاعاتی در جهت کاهش نگرانی‌های مردم و کمک به عادی‌سازی روند ارائه خدمات به شهروندان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: نحوه مواجهه، مقابله و مهار این نوع حملات سایبری درواقع توان اتخاذ تدابیر صحیح، سریع و بایسته و قابلیت‌های مدیریت بحران در برابر تهاجم دشمن را در محک آزمون و امتحان جدی قرار داد تا بتوان در آینده از بروز موارد مشابه پیشگیری کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان از مردم به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و با اشاره به مؤلفه‌ها و شاخص‌های امنیت داخلی و خارجی در نظام جمهوری اسلامی گفت: این نظام و انقلاب به برکت وجود رهبری فرزانه و مردمی همیشه در صحنه، انقلابی و ولایتمدار با تمرکز حول محور اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و از طریق اتخاذ دیپلماسی فعال و محور قرار دادن سه اصل حکت، عزت و مصلحت به سمت تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

مقام عالی قضایی استان با احصاء مهم‌ترین شاخص‌ها و مؤلفه‌های امنیت خارجی و داخلی خاطرنشان کرد: در بعد امنیت خارجی، اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی به نحو کاملاً بازدارنده‌ای مشهود است و در بعد امنیت داخلی نیز با وجود مشکلات گوناگون از شرایط مناسبی برخورداریم.

وی افزود: عوامل ایجاد ناامنی داخلی بیشتر ناشی از طرح‌ها و برنامه‌های از پیش طراحی‌شده‌ای است که عمدتاً دارای ماهیت نرم هستند و ممکن است در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ظاهر شوند و در این میان جنگ تمام‌عیار اقتصادی که با استفاده از ابزارها و شیوه‌های گوناگون ازجمله توسل به تحریم‌های ظالمانه صورت می‌پذیرد از این موارد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha