پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امیرزاده

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: به لطف الهی در حال حاضر ۱۱۵ گروه جهادی در سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان به ثبت رسیده اند که اکثریت آن ها در زمینه فعالیت های مقابله با کرونا در ابعاد مختلف، عملکرد قابل توجه و ارزنده ای داشته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در جلسه اعضای شورای پایگاه بسیج مدرسه علمیه معصومیه که با حضور اعضای کارگروه های علمی-پژوهشی، فضای مجازی و بصیرتی آن پایگاه همراه بود، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در بسیج مدرسه معصومیه طی هفته ها و ماه های اخیر ابراز داشت: یکی از اولویت های مهم بسیج طلاب، اهتمام ویژه نسبت به برگزاری جلسات بصیرتی و روشنگری در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین است که در این خصوص بسیج معصومیه یکی از کانون های مهم و محوری در بسیج طلاب بوده است.

وی افزود: بی شک طلاب و روحانیون بسیجی طلایه دار بصیرت افزایی و روشنگری در سطح جامعه به شمار می روند و انصافاً در این زمینه در سال های اخیر فعالیت های مخلصانه و مؤثری داشته اند.

وی همچنین گفت: اولویت دیگر سازمان بسیج طلاب و روحانیون، توجه به فضای مجازی و عرصه رسانه است که در این خصوص نیز طی یکی دو سال اخیر، دوره های آموزشی و توجیهی متعددی برگزار شده و البته در آینده نیز برنامه های خوبی داریم که متعاقباً برای استفاده و بهره مندی طلاب عزیز، اطلاع رسانی می شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم در ادامه با اشاره به فعالیت های چشم گیر گروه های جهادی طلاب در قم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: به لطف الهی در حال حاضر ۱۱۵ گروه جهادی در سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان به ثبت رسیده اند که اکثریت آن ها در زمینه فعالیت های مقابله با کرونا در ابعاد مختلف، عملکرد قابل توجه و ارزنده ای داشته اند.

وی همچنین گفت: از دیگر فعالیت های جدی این سازمان، تشکیل کارگروه ویژه سازماندهی مبلغین بسیجی در سطح استان قم است که ان شاءالله ثمرات و برکات این اقدام مهم را در آینده نظاره گر خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha