دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: کسانی که خود را هیئتی و محب اهل‌بیت (ع) می‌دانند ولی بر طبل تفرقه کوبیده و علیه مذاهب اسلامی سخنان تفرقه‌انگیز و توهین‌آمیز مطرح می‌کنند نه ولایتمدار و انقلابی‌اند و نه پیرو خط امام و رهبری.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی سردار سرتیپ پاسدار شهید رجبعلی محمدزاده، گفت: شهیدانی مانند شهید سلیمانی، شهید محمدزاده و شهید شوشتری عاشق شهادت بودند و سرانجام نیز به آرزوی دیرینه خود دست یافتند.

وی افزود: این شهیدان پیرو واقعی و عملی مولا علی (ع) بودند؛ زیرا در حالی که همه دنیا به جنگ آن‌ها آمده بود هرگز به دشمن پشت نکردند، همه دنیا با همه امکاناتش در برابر آن‌ها ایستاد ولی این شهیدان قدرت و توپ و تانک دشمن را به سخره گرفته و با دست‌خالی به استقبال شهادت رفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به هم‌نشینی و هم‌رزمی با شهید محمدزاده، اظهار کرد: این شهید بزرگوار فردی باصلابت، شجاع و بامحبت بود.

وی ادامه داد: شهید محمدزاده عشق و علاقه وافری به بچه‌های بسیجی داشت و مانند پدر و مادری که به فرزندان خود عشق و محبت دارد به بسیجیان و پاسداران عشق می‌ورزید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: امثال شهید محمدزاده انقلابی و ولایتمدار بودند و تا پایان ولایتمدار ماندند، این بزرگواران در مسیر امام و برای وحدت جامعه که یکی دیگر از اهداف امام و رهبری بود در مناطق اهل سنت کار کردند و در این راه از بذل جان نیز دریغ نکردند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: سرداران شهید محمدزاده و شوشتری به‌درستی پیروان اهل سنت را برادران خود می‌دانستند و برای تقویت وحدت تلاش می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه همه باید در راستای تقویت وحدت اسلامی حرکت و فعالیت کنیم، گفت: کسانی که گاهی خود را هیئتی و عزادار امام حسین (ع) و محب اهل‌بیت (ع) می‌دانند ولی بر طبل تفرقه کوبیده و علیه مذاهب اسلامی سخنان تفرقه‌انگیز و توهین‌آمیز مطرح می‌کنند نه ولایتمدار و انقلابی‌اند و نه پیرو اسلام راستین و شهیدان و خط امام و رهبری.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: پیروان واقعی امام و رهبری و رهروان اسلام ناب کسانی مانند شهید محمدزاده هستند که جان خود را در مسیر تقویت وحدت بر طبق اخلاص گذاشته و تقدیم کردند.

گفتنی است، سردار شهید محمدزاده دوم اردیبهشت سال ۱۳۴۰ در روستای نوده خراسان شمالی و در خانواده‌ای متوسط و مذهبی دیده به جهان گشود. او سال‌های متمادی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت کرد، فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان آخرین مسئولیتی بود که این سردار شهید بر عهده داشت، شهید محمدزاده در صبحگاه خونین ۲۶ مهر ۱۳۸۸ در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha