جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ایجاد ارزش افزوده علمی و فناوری در دستور کار دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام

حوزه/ در دومین نشست کمیته اجرایی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام، توسعه همکاری‌ها، تقویت ارتباطات و ایجاد ارزش افزوده علمی و فناوری میان‌دانشگاهی کشورهای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دومین نشست کمیته اجرایی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام با دستور کار تصویب برنامه‌های سال ۲۰۲۲، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری به‌منظور توسعه فعالیت‌های آینده، جذب اعضای جدید، تعیین پروژه‌ها و تقویت همکاری‌های مشترک میان دانشگاهی، کمک به خلق ارزش افزوده در کشورهای اسلامی با بهره‌گیری از توان نخبگان و فناوری‌های نوین و بررسی چالش‌ها و موانع همکاری میان دانشگاهی، دوشنبه دهم آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه آنادولو در اسکی‌شهیر ترکیه برگزار می‌شود.

بر همین اساس ظرفیت‌های ایجاد شده مبنای توسعه همکاری‌ها و تقویت ارتباطات علمی و فناوری میان‌دانشگاهی کشورهای اسلامی خواهد بود و نتایج مذاکرات در سومین مجمع عمومی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام که ماه آینده به میزبانی دانشگاه علامه اقبال پاکستان برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام، شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام که به اختصار CINVU نامیده می‌شود، یکی از شبکه‌های کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی کامستک COMSTECH است که میزبانی از آن با جمهوری اسلامی ایران است. این شبکه پایگاهی مهم و غنی برای تقویت و توسعه آموزش عالی همگانی در بستر مجازی فناوری اطلاعات محسوب می‌شود که با هدف تحقق عدالت در عرصه دانش و اندیشه و تعمیق و تثبیت آموخته‌ها و توانمندسازی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی دانشجویان، اساتید، دانشگاه‌ها و نخبگان جهان اسلام فعالیت می‌کند.

دومین نشست کمیته اجرایی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام با دستور کار تصویب برنامه‌های سال ۲۰۲۲، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری به‌منظور توسعه فعالیت‌های آینده، جذب اعضای جدید، تعیین پروژه‌ها و تقویت همکاری‌های مشترک میان دانشگاهی، کمک به خلق ارزش افزوده در کشورهای اسلامی با بهره‌گیری از توان نخبگان و فناوری‌های نوین و بررسی چالش‌ها و موانع همکاری میان دانشگاهی، دوشنبه دهم آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه آنادولو در اسکی‌شهیر ترکیه برگزار می‌شود.

بر همین اساس ظرفیت‌های ایجاد شده مبنای توسعه همکاری‌ها و تقویت ارتباطات علمی و فناوری میان‌دانشگاهی کشورهای اسلامی خواهد بود و نتایج مذاکرات در سومین مجمع عمومی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام که ماه آینده به میزبانی دانشگاه علامه اقبال پاکستان برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد.

شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام که به اختصار CINVU نامیده می‌شود، یکی از شبکه‌های کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی کامستک COMSTECH است که میزبانی از آن با جمهوری اسلامی ایران است. این شبکه پایگاهی مهم و غنی برای تقویت و توسعه آموزش عالی همگانی در بستر مجازی فناوری اطلاعات محسوب می‌شود که با هدف تحقق عدالت در عرصه دانش و اندیشه و تعمیق و تثبیت آموخته‌ها و توانمندسازی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی دانشجویان، اساتید، دانشگاه‌ها و نخبگان جهان اسلام فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام،

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha