دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ابان

معاون سیاسی فرمانداری کاشان گفت: مراسم روز ۱۳ آبان به صورت محدود در دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، عباسعلی قپانی پور امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های ویژه که با حضور تنی چند از روسا و مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، از او به عنوان الگوی نوجوان ایرانی یاد کرد و از دانش آموزان خواست تا در راستای اهداف شهدا و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشند. 
وی با اشاره به روز های ۱۲ آبان روز حماسه و ایثار مردم دارالمومنین کاشان و ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از مدیران ادارات و نهادهای عمومی شهرستان خواست تا با انجام اقداماتی مانند نصب بنر، ارسال پیامک و درج مطالب مرتبط با این ایام در فضای مجازی نسبت به بزرگداشت این دو رخداد مهم اقدام کنند.
قپانی پور در پایان اعلام کرد: امسال مراسم روز ۱۳ آبان در کاشان به دلیل پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا به صورت محدود، در محل دبیرستان ماندگار حضرت امام خمینی(ره) و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha