جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ هیات خادمیاران رضوی جشن سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم با سخنرانی دکتر رفیعی

حوزه/ نماینده آستان قدس رضوی در قم گفت: برنامه‌های هیئت خادمیاران رضوی استان قم هشتم هر ماه برگزار می‌شود و این ماه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی در بیت النور برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای در حاشیه برگزاری جشن سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم که به همت هیئت خادمیاران رضوی استان قم شب گذشته در "بیت‌النور" برگزار شد،در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌حوزه اظهار داشت: هیئت خادمیاران رضوی استان قم با برنامه‌ریزی که صورت‌گرفته هشتم هر ماه شمسی برنامه توسل به ساحت مقدس حضرت رضا (ع) و ائمه اطهار را برگزار خواهد کرد که از همین رو این برنامه در روزهایی که با ورود پربرکت بانوی کرامت به شهر است، برگزار شد.

برنامه‌های هیئت خادمیاران رضوی استان قم هشتم هر ماه برگزار می‌شود

وی ادامه داد: در این برنامه‌هایی که هر ماه برگزار می‌شود از سخنرانی بزرگان حوزه بهره‌مند می‌شویم و در ادامه برنامه مداحی، شعرخوانی و قرائت قرآن را برگزار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام تکیه‌ای افزود: موکب خادمیاران رضوی هم در حاشیه هیئت، میزبانی از خادمیاران رضوی و مردم شریف قم را بر عهده دارند.

برنامه‌های هیئت خادمیاران رضوی استان قم هشتم هر ماه برگزار می‌شود

وی بیان داشت: مراسم این ماه در محلی که حضرت معصومه (س) در ورود به قم در آن به عبادت پرداخته‌اند با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی برگزار شد که در واقع برگزاری این مراسم در بیت النور فضای معنوی خاصی به آن داد.

نماینده آستان قدس رضوی در قم تصریح کرد: این برنامه با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد که در واقع سومین برنامه‌ای است که در سه ماه اخیر برگزار شد.

برنامه‌های هیئت خادمیاران رضوی استان قم هشتم هر ماه برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha