پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مصطفی سیدصالحی

حوزه/ سید مصطفی سیدصالحی گفت: مرکز تخصصی امامت اهل بیت علیهم السلام به آموزش رشته کلام با گرایش امامت در سطح ۳ می پردازد و تاکنون موفق به برگزاری ۱۲ دوره آن بوده ایم.

سیدمحمدمصطفی سیدصالحی از اعضای فعال مرکز تخصصی امامت اهل بیت علیهم السلام در محل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی حوزوی ضمن گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: مرکز تخصصی امامت از سال ۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون موفق به برگزاری ۱۲ دوره آموزشی تخصصی شده است.

وی افزود: فعالیت های این مرکز حول سه محور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است.

سیدصالحی خاطرنشان کرد: در بخش پژوهش فصلنامه های امامت پژوهی را داشته ایم که تاکنون ۲۷ شماره از آن به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به پایان نامه های برگزیده دانش آموختگان مرکز تخصصی امامت  گفت: این پایان نامه ها در فصل نامه های خود مرکز و یا فصل نامه های معتبر  دیگر مجامع به چاپ رسیده اند.

مسئول غرفه مؤسسه امامت در نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی حوزوی با تأکید بر اینکه مرکز تخصصی امامت در برخی استان های دیگر نیز شعبه دارد گفت: تاکنون در استان یزد دو دوره، تهران یک دوره، سیستان و بلوچستان دو دوره و گلستان یک دوره آموزشی سطح ۳ را موفق شده ایم برگزار کنیم.

وی افزود: مرکز تخصصی امامت اهل بیت علیهم السلام به آموزش رشته کلام با گرایش امامت در سطح ۳ می پردازد.

سیدصالحی بیان داشت: در نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی حوزوی آخرین آثار چاپ شده حضرت آیت الله میلانی مؤسس و رئیس مرکز تخصصی امامت را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده ایم.

وی گفت: برخی از سرفصل های دروس تخصصی اعم از ادله امامت و امامت عامه، بعضی از نرم افزارهای چندرسانه ای تولید شده از سوی مرکز، پایان نامه های منتخب و فصل نامه امامت پژوهی نیز از دیگر آثار علمی مرکز تخصصی امامت اهل بیت علیهم السلام هستند که در این نمایشگاه در معرض دید قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha