پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شبکه عنکبوتی باب میل رسانه های غربی، عبری، عربی

حوزه/ دبیر مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه گفت: برغم اینکه این روزها جریان غرب زده سنگ مرجعیت را به سینه می زند و با سوء استفاده از حوادث روز، به دنبال عقده گشایی است.

حجت الاسلام رحمان فرج اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به جایگاه مرجعیت شیعه، تصریح کرد: خدشه به ساحت مرجعیت، جفای نابخشودنی است.

دبیر مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه، حضرت آیت‌الله صافی را مرجع انقلابی و حامی مظلومان خواند و افزود: جریان بدنامی با داشتن سابقه سیاه مقابله با مرجعیت و مبانی انقلاب اسلامی، در عمل به گونه ای هماهنگ با رسانه های ضد انقلاب، به دنبال مصادره سخنان بدون غرض مرجع انقلابی به نفع خود است.

وی ادامه داد: حافظه انقلابی مردمی که دل در گرو مرجعیت داشته و آنان را یار و یاور امامین انقلاب می دانند، هرگز چهره واقعی جریان غربگرا در ۴۰ سال گذشته نسبت به حرمت شکنی مرجعیت و ارزشهای انقلاب را فراموش نمی کند.

دبیر مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه در پایان گفت: حال که دشمنان قسم خورده و مزدوران داخلی آنان در حادثه حمله سایبری به جایگاه های سوخت راه به جایی نبرند، در حمایت دورغین از جایگاه مرجعیت هم نا امید خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جمالی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 7
    اهانت به مقام مرجعیت قابل قبول نیست، اما اظهارات آیت الله صاف جای نقد اساسی دارد. برخی جملات تا بدانجا بود که حسن روحانی بانی وضع موجود جامعه که مردم را به فلاکت اندخته به جای عذر خواهی از عملکرد فشل و ضعیف خود، سنگ مرجعیت و رابطه با دنیا را سر داد، گرچه ایشان بخاطر ترک فعل های خود در دوران ریاست جمهوری باید جوابگو باشد.