دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی بیک زاده

حوزه/ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور و استان پایین‌تر از ۴۰ درصد بوده و این خطری است که کشور را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، علی بیک زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی، امروز در هفتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان این‌که در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور و استان پایین‌تر از ۴۰ درصد است و این خطری است که کشور را تهدید می‌کند، گفت: متأسفانه واکسینه شدن موجب عادی انگاری مردم شده و این در حالی است که تا زمانی که بیماری کرونا وجود دارد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری ضرورت دارد.

وی با تأکید بر این‌که کرونا به‌هیچ‌عنوان شوخی‌بردار نیست، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان در راستای فرهنگ‌سازی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهره برد.

بیک زاده به حوزه آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه طلاق اشاره کرد و گفت: برخی‌ها علت اصلی طلاق را ناشی از اعتیاد و بیکاری فرد می‌دانند درحالی‌که یکی از دلایل اصلی طلاق کمرنگ شدن نقش والدین و عدم اعتمادسازی بین زن و شوهر است که باید آسیب‌شناسی‌های لازم در این راستا انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha