دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دانننده

حوزه/ داننده گفت: گناه ارتباط معنوی انسان با خداوند را قطع و آرامش را از او سلب می کند و زندگی بشر پر از اضطراب و مشکلات خواهد بود و کسانی که ایمان و معنویت خود را تقویت کنند به راحتی می توانند بر مشکلات پیروز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، کبری داننده امروز در نشست اخلاقی، تربیتی و فرهنگی که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: لازمه زندگی انسان آرامش است و این مسئله با دانش و آگاهی به دست می آید و علم و در رأس همه آن ها علوم دینی انسان را در مسیر سعادت، آرامش و طول عمر قرار می دهد البته معنای این نفی علوم روز دنیا نیست و باید از دانش های تازه جهانی هم در زندگی بهره مند شد.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای پیشبرد دانش مسلمین، افزود: علم زمانی که همراه با ایمان و عمل باشد مثمر ثمر خواهد بود وگرنه دانشی که در آن رسیدن به توحید و پروردگار عالم نباشد نه تنها انسان را به مقصد نخواهد نرساند بلکه گاهی موجب گمراهی انسان نیز می شود.

 استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با تاکید بر اهتمام به فرائض دینی و در رأس همه آن ها نماز، گفت: همه اعمال و رفتار ما حتی تربیت کودک و اقامه نماز باید در جهت رضایت پروردگار عالم باشد و سعی کنیم همیشه ارتباط معنوی خود را با خداوند متعال تقویت کنیم و همین امر هم کمک می کند در مسیر الهی باشیم و از گناه دوری کنیم.

وی با بیان این که خداوند متعال ناظر بر همه اعمال ماست، اضافه کرد: گناه ارتباط معنوی انسان با خداوند را قطع می کند و آرامش را از او سلب می کند و زندگی بشر پر از اضطراب و مشکلات خواهد بود و کسانی که ایمان و معنویت خود را تقویت کنند به راحتی می توانند بر مشکلات جامعه پیروز شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha