دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رحمت الله اروجی - مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان

حوزه / حجت الاسلام اروجی با بیان اینکه حوزه های علمیه، روحانیون و مبلغین واقعیت های روز را برای مخاطبین، خصوصا جوانان تبیین کنند، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری واژه «تبیین» را بکار بردند، باید همه کسانی که در عرصه تبلیغ حضور دارند به عنوان جهاد کبیر در عرصه تبیین تلاش کنند.

حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ استکبار ستیزی، عنوان کرد: از آنجایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و هدایت گری مدبرانه مقام معظم رهبری از منظر جهانی در اوج عظمت قرار گرفته و در منطقه و جهان مقاومت حرف اول را می زند، لذا می طلبد که انقلابیون، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم متدین با حضور در صحنه نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

وی، افزود: گرچه مردم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی به سر می برند، ولی امید به آینده و باور به الهی بودن منطق انقلاب اسلامی ان شاءالله تجلی بخش پیروزی های آینده خواهد بود و می طلبد با حضور در صحنه کمک کنیم که رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت در اقصی نقاط عالم به پیروزی برسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، به رسالت سنگین روحانیون و حوزه های علمیه در روشنگری افکار عمومی در برابر توطئه های دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری واژه «تبیین» را بکار بردند، باید همه کسانی که در عرصه تبلیغ حضور دارند به عنوان جهاد کبیر در عرصه تبیین تلاش کنند.

حجت الاسلام اروجی، با بیان اینکه حوزه های علمیه، روحانیون و مبلغین واقعیت های روز را برای مخاطبین، خصوصا جوانان تبیین کنند، ادامه داد: حوزه های علمیه با سلاح منطق، استدلال و رفاقت روحانیون با مردم در راستای خنثی سازی توطئه استکبار جهانی قدم بر می دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha