یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سعید عسگری

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: جهان اسلام نیازمند داشتن یک اقتصاد مقاومتی به معنای عملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسگری، امروز در نشست ائمه جمعه کردستان که با موضوع «شاخصه‌های استکبارستیزی در اندیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب» در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: تنها با رسیدن به خودباوری و خودکفایی است که می توانیم به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برسیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: مبارزه و تقابل با مستکبرین و زورگویان عالم تنها با انجام کار کارشناسی محقق خواهد شد باید سیاست های جهان اسلام در مقابله با دشمنان سازماندهی شده و با برنامه باشد.

حجت الالسلام عسگری تصریح کرد:  توفیق در برابر مستکبرین و در راس آن آمریکایی ها بهترین راهکار تهاجمی در همه حوزه هاست و این مهم در اندیشه امام راحل و امام خامنه ای به خوبی قابل مشاهده است.

این استاد حوزوی افزود: در مقابل بی تفاوتی و ادامه دادن حالت تدافعی در مقابل دشمنان دیر یا زود زمینه ساز شکست امت اسلام خواهد بود، باید امروز با وحدت عملی با صلابت کامل در برابر جهان استکبار قرار بگیریم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: امروز جهان اسلام نیازمند داشتن یک اقتصاد مقاومتی به معنای عملی است، این موضوع به کرار در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل مشاهده است، زیرا داشتن اقتصاد قوی خود یکی از مولفه های قدرت برای مسلمین خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha