جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مریم حسن پور

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری نشست هم اندیشی کمیته بانوان ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و مصوبات این نشست خبر داد.

خانم مریم حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد از برگزاری نشست هم اندیشی کمیته بانوان ستاد استانی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان به میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خبر داد واین روز ملی و تاریخی  را گرامی داشت.

وی افزود: در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و زارع معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بانوان به نمایندگی از سایر دستگاه ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب و مدیر کل امور بانوان و خانواده استان یزد و نیز معاونان مرکز مدیریت حوزه خواهران حضور یافتند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: یکی از مصوبات این جلسه تشکیل گروه مجازی به همت حوزه علمیه خواهران استان با حضور اعضای کمیته بانوان برای پیگیری برنامه ها و انتشار محتوا به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و استکبار ستیزی برای بهره مندی سایر بانوان دستگاه ها در گروه های مجازی و نیز هماهنگی سایر مناسبت ها در طول سال به شمار می رود.

خانم حسن پور افزود: مقرر شد جلسات هم اندیشی بانوان دستگاه ها با هدف هم اندیشی و تبادل اطلاعات برنامه های بانوان استان  ادامه یابد.

وی گفت: یکی از مصوبات این نشست برپایی غرفه مشاوره در مراسم تجمع یوم الله ۱۳ آبان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و اعزام مبلغ و مشاور از سوی حوزه علمیه خواهران و تبلیغات اسلامی است.

خانم حسن پور ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و آموزش و پرورش نسبت به برنامه ریزی افتتاحیه کنگره هزار شهید دانش آموز با توجه به پیشنهاد در این نشست اقدام می کنند و نیز از ظرفیت شبکه شاد برای فضا سازی نسبت به بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و تولید محتوابرای بهره مندی دانش آموزان انجام شود.

وی اظهار داشت: امروز برنامه« تاپروانه شدن» با حضور بیش از ۲۰۰ دنش آموز دوره دوم متوسطه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان به همت آموزش و پرورش استان یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و فرهنگسرای حکمت برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان از حضور بانوان اقشار مختلف بانوان با همکاری مشاوران امور بانوان دستگاه ها در تجمع یوم الله ۱۳ آبان خبر داد و افزود: این تجمع سلامت محور و در میدان امیرچقماق یزد همزمان با یوم الله ۱۳ آبان برگزار می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha