جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار جمعی از دانش‌آموزان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان

حوزه/ همزمان با هفته دانش‌آموز جمعی از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی با مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، همزمان با هفته دانش‌آموز جمعی از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی با مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

این برنامه با تلاوتی از آیات قرآن آغاز و سپس تعدادی از دانش آموزان دغدغه ها و مطالبات خود را پیرامون مسائل دانش آموزای و سیمای استان برا نوجوانان مطرح کردند.

حجت الاسلام محمد عرب، در ابتدای این دیدار ضمن تبریک هفته دانش آموز گفت: ۱۳ آبان ماه در تاریخ کشور، دارای اتفاقات مهم و سرنوشت سازی است که از جمله آن می توان به «تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳»، «راهپیمایی دانش آموزان در حمایت از امام خمینی و جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از آنها در ۱۳ آبان ۱۳۵۷» و «تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸» اشاره کرد.

وی افزود: نمی توان این سه عنوان و واقعه تاریخی را از نظر اهمیت نسبت به دیگری مهم تر دانست؛ چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی برای کشور تغییر داده‌اند.

وی ضمن بیان استعداد دانش آموزان در برگزاری ویژه برنامه های دانش آموزی تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز خوزستان می‌بایست از ظرفیت ۱۲۰۰ هزار دانش آموزان خوزستانی بهره مند و از استعدادهای آنها جهت تولید محتوای فاخر استفاده کرد.

در ادامه مهندس رحیمی، مدیر کل صدا و سیما ضمن تمجید از فعالیت‌های انجمن اسلامی گفت: من خودم نیز در زمان دانش آموزی عضو اتحادیه دانش آموزان بوده و همچنین مسؤل آموزش اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان ایلام شدم و بدون تردید دانش آموزان امروز با پشتکار و خوب درس خواندن، مدیران آینده اسلامی خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: از این هفته بعد امکان تولید مستندهای دانش آموزی که توسط خود دانش آموزان تولید شود امکان پخش از مرکز صدا و سیمای استانی را خواهد داشت و از همه دانش آموزان نخبه و توانمند در این زمینه دعوت به همکاری نمود.

لازم به ذکر است، در پایان بیش از ۱۰ نفر از دانش آموزان نخبه خوزستانی نیز انتقاد ها و پیشنهادهای خودشان را با مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان مطرح کردند.

در پایان این نشست مدیر کل صدا و سیما قول برگزاری ویژه برنامه دانش آموزی از سیمای استانی را به دانش آموزان انجمنی داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha