پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه/ استاندار همدان با تاکید بر اینکه از نقد منصفانه در راستای برطرف کردن مشکلات مردم استقبال خواهم کرد، گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران زبان گویای مطالبات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، عصر امروز در دیدار با اصحاب رسانه استان، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و تلاش‌های اصحاب رسانه در حوزه توسعه استان، اظهار داشت: نقش رسانه‌ در توسعه استان نقشی بی نظیر است، به نحوی که اهالی رسانه می‌توانند از طریق همراهی و همگامی با مدیران در جهت رشد، پیشرفت و آبادانی استان قدم‌های موثری را بردارند.

وی با تاکید بر اینکه بنده از نقد منصفانه در راستای برطرف کردن مشکلات مردم استقبال خواهم کرد، گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران استان علاوه بر جایگاه خاص خود، باید زبان گویای مطالبات مردم باشند و خود را رابط و واسط بین مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بدانند و با استفاده از این توان، به پیگیری مطالبات مردمی اقدام کنند.

استاندار همدان افزود: آنچه رسانه‌های استان را به عنوان یک مجموعه فاخر معرفی می‌کند، بیان مسائل به صورت بی‌طرفانه و منصفانه است، بنابراین خبر و تحلیل منصفانه، ضمن آنکه مورد توجه مسئولان قرار می گیرد قطعا تاثیر گذار نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم، بزرگترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: از آنجایی که رسانه‌ها، رابط مسئولین و مردم هستند، لازم است تا رابطه دوطرفه بین خبرنگاران و مسئولان در راستای توسعه استان حفظ و تقویت شود.

وی از اهالی رسانه استان خواست تا با تطبیق ظرفیت‌های استان و شناسایی مشکلات، به ارائه راهکار بپردازند و عنوان کرد: معتقد هستم از ارکان اصلی برای پیشرفت و توسعه استان استفاده از ظرفیت رسانه‌ است و در همین راستا نیز جلسات کارشناسی با رسانه‌ها و بهره گیری از نظرات و دغدغه های اهالی رسانه را یکی از ضروریت ها برای پیشرفت در کار می دانم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha