سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت:  از جمله مهم‌ترین پیام های عملی شهداء، ولایتمداری و عمل به آیات وحیانی قرآن کریم است و در وصایای خودشان خانواده خود و مردم را به عمل به آیات قرآن کریم و رعایت حجاب و عفاف و توجه به نمازهای جمعه و جماعات سفارش می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد هاشمی امروز در دیدار دانش آموزان که در مصلای شهرستان ماکو برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص بسیج ، اظهار داشت: بسیج در واقع مظهر عشق، ایمان، آگاهی، مجاهدت و آمادگی کامل، برای سر بلند کردن کشور و ملّت است و تمام بسیجیان، به‌عنوان نیروهای مؤمن و آگاه، باید قدر این موقعیت و خصوصیات را بدانند.

وی ادامه داد:  از جمله مهم‌ترین پیام های عملی شهداء، ولایتمداری و عمل به آیات وحیانی قرآن کریم است و در وصایای خودشان خانواده خود و مردم را به عمل به آیات قرآن کریم و رعایت حجاب و عفاف و توجه به نمازهای جمعه و جماعات سفارش می کردند.

امام جمعه ماکو گفت: اگر ما بخواهیم به پیام شهدا لبیک بگوییم و اعمال و رفتار و کردار آنان را برای خود الگو قرار دهیم، مادران و خواهران ما باید حجاب اسلامی و قرآنی را رعایت کنند و همه‌ ما باید در مساجد و مصلاها برای اقامه‌ نمازهای جمعه و جماعت حضور پیدا کنیم.

وی با بیان این که بر اساس منویات امامین انقلاب، مسجد سنگر اسلام است، افزود: حضور در مساجد برای اقامه نماز ایمان را در انسان تقویت می کندو بر اساس روایتی از امام باقر (ع) هرکس سه جمعه پشت سر هم، از روی بی اعتنایی نماز جمعه را ترک کند، خداوند بر قلب او مهر می زند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha