شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام
جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت : مبارزه با ظلم جزء مبانی اصلی انقلاب اسلامی است و ۱۳ آبان یادآور مبارزات بی وقفه مردم مسلمان ایران با استکبار جهانی بالاخص آمریکای جنایتکار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان ایلام ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان ، اظهار داشت:  ۱۳ آبان یادآور مبارزات بی وقفه مردم مسلمان ایران علیه استکبار جهانی بالاخص آمریکای جنایتکار است

وی افزود:  ۱۳ آبان از شاخص‌ترین مناسبت‌ها است و موجب شد که انقلاب اسلامی، معادلات جهانی را برهم بزند. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و شهادت جمعی از دانش آموزان  از  رویدادهایی هستند که موجب شد این روز در تاریخ ماندگار باشد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در ادامه اظهار کرد:  سیره علمی و عملی معصومین(ع) مبارزه با ظلم و استکبار بوده است و مبارزه با ظلم جزء مبانی اصلی انقلاب اسلامی است و در پی همین سیره جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفت که در حال گسترش به دیگر نقاط عالم است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادبیگی در پایان گفت: اعتلای انقلاب در اثر پیروی مردم از امامین انقلاب است و در اثر نعمت ولایت فقیه بود که انقلاب در برابر دسیسه های نظام سلطه و در تلاطم های مختلف آسیب ندیده است. یقینا مردم عزیز ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهیدان ایران اسلامی و بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، این مسیر پرافتخار را در گام دو انقلاب باصلابت بیشتر طی خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha