پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حقيقي

حوزه/مدیر حوزه علمیه هرمزگان از آحاد مردم برای شرکت در تجمع و مراسم گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس، اظهارداشت: یوم الله ۱۳ آبان روز ارزشمندی برای ما ایرانی ها است و  می توان گفت در این روز با تبعید حضرت امام(ره) جنبه بین المللی انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشته شده است و دوربین های جهانی به سمت ایران تمایل پیدا کرد.

وی افزود: دانشجویان پیرو خط امام(ره) در این روز الهی درسی فراموش نشدنی به آمریکایی ها دادند و آن ها را در مجامع جهانی به عنوان جاسوس و سفارتشان را به عنوان لانه جاسوسی و خرابکاری معرفی کردند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: ۱۳ آبان روز اتحاد تمام اقشار ایرانی اعم از دانشجو، طلبه، دانش آموز، بازاری، کارمند و .... است و همه بایستی با شرکت در راهپیمایی ها، تجمعات یا مراسمات گرامی داشت این روز انزجار خود را از اعمال غیر انسانی آمریکا به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین حقیقی تاکید کرد: اعلام انزجار از آمریکا همان تبری است که ما باید نسبت به دشمنان خدا، دین و اهل بیت عصمت و طهارت داشته باشیم، چرا که آمریکا به گفته امام راحل(ره) شیطان بزرگ است و ما باید از شیطان نیز تبری بجوییم.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان خاطرنشان کرد: من به سهم خود از تمام آحاد ملت ایران، مردم شریف و شهید پرور هرمزگان و مردم خوب و نجیب بندرعباس خواهش می کنم فردا در تجمع و مراسم گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha