دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهوری در ورود به استان سمنان گفت: ظرفیت های متنوع استان سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، روز پنجشنبه پس از ورود به استان سمنان در قالب نهمین  سفر استانی دولت سیزدهم در فرودگاه این شهر تاکید کرد: ظرفیت های متنوع استان سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجه دارد.

 ۶ وزیر در قالب نهمین سفر استانی دولت سیزدهم به همراه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی طبق برنامه به شهرستان های استان سمنان سفر می‌کنند و در برنامه‌های بازدید و افتتاح را در حوزه‌های مختلف در پیش دارند. 

وزیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در قالب نهمین سفر استانی، رئیس جمهوری را همراهی خواهند کرد.

سید امیر حسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهور شب گذشته به نمایندگی از رئیس‌جمهوری به شهرستان میامی سفر کرد و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری نیز راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار می شود.

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان سفر خواهد کرد و سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی نیز به نیابت از رئیس دولت سیزدهم در شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر حضور می‌یابد.

سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت  به شهرستان شاهرود سفر خواهد کرد و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگی از رئیس جمهوری از شب گذشته وارد استان سمنان شد و بازدید از مناطقی از شهرستان سمنان را در برنامه دارد.

سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha