جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱۳ آبان ۱۳۵۷، جلوگیری از تسلّط اندیشه مستکبران به تفکرانقلابی ایرانیان بود

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه نهاوند در مراسم یوم الله ۱۳ آبان که در این مدرسه علمیه معصومیه نهاوند برگزار شد، گفت: ۱۳ آبان روز جلوگیری از تسلّط اندیشه مستکبران بر تفکر انقلابی ایرانیان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، محبوبه زمانیان، در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مدرسه علمیه معصومیه نهاوند برگزار شد،  گفت: ۱۳ آبان روز جلوگیری از تسلّط اندیشه مستکبران به تفکر انقلابی ایرانیان است.

وی با بیان اینکه قشر دانش آموز، در درجه اول باید اهداف و فلسفه رویدادهای پیرامون خود را بشناسد، افزود: هر نوجوانی به سبب طبع جستجوگر خود امروز باید در فلسفه استکبار ستیزی دقت و تعمق کند و به علت و دلایل مبارزه نظام ما با استکبار جهانی پی ببرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه نهاوند خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: سال۱۳۵۷ مهمترین اتفاق درجهان رقم خورد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، اما اگر شجاعت های همین مردم از دانش آموز، دانشجو و طلبه تا دیگر گروه های مختلف نبود، امروز ما نه تنها اقتدار نداشتیم، بلکه همچنان برده ی آمریکا و دیگر مستکبرین جهان بودیم.

وی ادامه داد: حضور زیبا و با صلابت شما دانش آموزان در برنامه های مختلف ملّی و مذهبی همچون قطره های باران در کنار هم که باعث سرسبزی و زندگی می‌شود، برای دشمنان وحشت ترس از آمدن سیل خروشان وبرآب شدن نقشه های شوم را به همراه دارد.

در پایان این مراسم، دانش آموزان همراه معلمان به زیارت قبر شهید گمنام مدفون در این مدرسه علمیه رفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha