پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هادی صادقی معاون قوه قضائیه

حوزه/معاون قوه قضائیه در اجتماع ۱۳ آبان شهر یاسوج گفت: مذاکره با آمریکا بی‌فایده و زیان‌آور است و ما را از خیلی چیزها بازمی‌دارد تنها خاصیت مذاکرات تجربه‌اندوزی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم یاسوج به مناسبت ۱۳ آبان، اظهار کرد: اولین رویدادی ۱۳ آبان سخنرانی حضرت امام در سال ۴۲ بود که باعث تبعید ایشان به ترکیه شد. نطفه انقلاب اسلامی از همین حادثه آغاز شد و شاخ آمریکا و رژیم پهلوی شکسته شد.

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور عنوان کرد: رژیم پهلوی در سال ۵۷ تعداد زیادی از دانش‌آموزان را به خاک و خون کشید و به شهادت رساند، سال بعد هم دانشجویان رشد یافته مکتب امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و ابهت آمریکا را در هم شکستند.

وی به حادثه روز گذشته و اقدام غرورآفرین سپاه در مبارزه با دزدان آمریکایی در دریای عمان اشاره و عنوان کرد: دیروز در دریای عمان به دست غیورمردان این مملکت شاخ آمریکا شکسته و به دزدی آنها پاسخ داد شد و فرزندان انقلاب اجازه ندادند ذخایر مردم به یغما برود این عزیزان که از امام و رهبری درس گرفتند جانانه باید مقابل استکبار ایستادند.

صادقی با بیان اینکه نباید در برابر استکبار تسلیم و خاضع شد، گفت: راه برخورد با مستکبران این است که محکم با آنها برخورد شود وقتی اینگونه شود سر جای خود می نشینند.همین حادثه دیروز و ایستادگی فرزندان انقلاب باعث عقب‌نشینی امریکایی‌ها شد.

وی با بیان اینکه اگر دشمن به مرزهای ما تعرض کند باید با آنها مقابله کنیم، گفت: تنها راه مقابله با دشمن ایستادگی است اگر ایستادگی نکنیم و عقب ‌نشینی کنیم دشمن جلوتر می‌آید.

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور بیان کرد: برخی‌ها می‌گویند بیایم مذاکره کنیم که مسائل حل شود فکر می‌کنند در مذاکرات فواید است گاهی هم این فواید را می‌شمارند. مقام معظم رهبری در مذاکره گذشته با وجود اینکه می‌گفتند به مذاکره خوش بین نیستند اما اجازه دادند و به طور کامل از دیپلمات حمایت کنند، دیگر قوا را بسیج کردند که حمایت کنند.

وی ادامه داد: برجام ظاهرا به ثمر نشست اما آن مذاکره طولانی بعد از ۵ سال چه شد؟ انتظار داشتیم تحریم‌ها برداشته شود اما برداشته که نشد بیشتر هم شد.

صادقی بیان کرد: یکی از فواید خیالی مذاکرات این بود که می‌گفتند مذاکره کنیم همه چیز خوب می‌شود اما نشد و سختی‌ها را مردم تحمل می کنند این نتیجه نگاه به بیرون است.

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور بیان کرد: بعد از ۵ سال وضعیت اقتصادی مردم روز به روز بدتر شد تفکر لیبرال نگاه بیرون دارد و امروز همان تفکر تلاش می‌کند باب مذاکره به بیرون را باز کند.

وی تصریح کرد: مذاکره با آمریکا بی‌فایده و زیان‌آور است و ما را از خیلی چیزها باز می‌دارد. تنها خاصیت مذاکرات تجربه‌اندوزی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha