سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
کد خبر: 988706
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
یزدی نژاد

حوزه/ مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در بخش‌های پویانمایی، بازی ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می شود.

سید محمدحسن یزدی نژاد در حاشیه برگزاری سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  با اشاره به اهمیت فضای مجازی  اظهار داشت: فضای مجازی امروزه در جای‌جای زندگی مردم وجود دارد و نمی توانیم این فضا را رها کرده و در اختیار دشمنان قرار دهیم.

وی بر ضرورت ورود هوشمندانه به فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: اگر در فضای مجازی به صورت فعال ورود نکنیم و از محتوای بیگانه استفاده کنیم به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم، ابراز داشت: جوانان ما مخصوصاً بسیجیان کارهای زیاد و مؤثری در این زمینه انجام داده‌اند و هوشمندانه اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می‌دهد را خنثی می‌کنند.

وی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را موردتوجه قرارداد و گفت: این رویداد در سراسر کشور فرصتی ارزشمند را جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی فراهم کرده است.

یزدی نژاد خاطرنشان کرد: این رویداد در بخش‌های پویانمایی، بازی ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می شود همچنین شرکت‌کنندگان در بخش پویانمایی می‌توانند محصولات خود را در رشته‌های موشن‌گرافیک - کمیک موشن - کات اوت دو بعدی - استاپ‌موشن و ... ارائه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha