چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدیریت حوزه خواهران مازندران

حوزه/ مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا گفت: انقلاب اسلامی بر اساس ذات و فطرت انسان طراحی شده و کشورهای دیگر به طور اتوماتیک خواهان این نوع اندیشه و فکر هستند، در نتیجه این نوع تفکر است که در دیگر کشور ها، حشد الشعبی، حیدریون، فاطمیون، زینبیون و ... شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، محمد اکبرزاده، مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا، در جمع کارکنان مدیریت حوزه خواهران مازندران و جمع مجازی طلاب، با موضوع جایگاه استکبارستیزی، اظهار کرد: روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است. تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط دژخیمان پهلوی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا بیان کرد: همه شعار ها، اهداف و برنامه ریزی های امام(ره) بر مبنای آموزه های قرآن و روایات بود که بر مبنای آن در پی تشکیل دولت و امت اسلامی بود، اما بلافاصله بعد از انقلاب، تلاش دشمن برای براندازی نظام اسلامی شروع شد. در سال ۵۸ جریان های نفاق و لیبرال ها با فعالیت بازرگان، بنی صدر، رجوی و ... شروع بکار کردند و در سال ۵۹ جنگ تحمیلی آغاز شد و ۸ سال طول کشید، جنگی که فقط با عراق نبود بلکه با استکبار جهانی بود.

وی با اشاره به فتنه های متعدد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰، بارها و بارها بر واژه نفوذ تاکید کرده اند؛ دشمنان ما از همان ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی، با تمام قدرت به ایجاد مشکلات، موانع و حتی جنگ پرداختند.

 اکبر زاده به بیان علت این دشمنی ها پرداخت و تصریح کرد: در جهان دو بلوک شرق و غرب وجود داشت، در این بین تفکری جدید قد علم می کند و میگوید نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی، میگوید من توی دهان آمریکا می زنم و الگویی به نام ولایت فقیه را مطرح می کند، پس قطعا دشمن در پی از بین بردن آن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بر اساس ذات و فطرت انسان طراحی شده و کشورهای دیگر به طور اتوماتیک خواهان این نوع اندیشه و فکر هستند، در نتیجه این نوع تفکر است که در دیگر کشور ها، حشد الشعبی، حیدریون، فاطمیون، زینبیون و ... شکل گرفت.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا عنوان کرد: بیشتر مشکلات امروز جامعه امروز ایران، مربوط به اجرا در کشور است، چون قانون به مقدار کافی وجود دارد ،اما در اجرا بسیار ضعیف عمل می شود و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند مشکلات کشور را حل کند.        

انتهای پیان ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha