جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله مصطفی علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت با اشاره به شکست آمریکا در عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جانانه وارد عمل شد و از دزدی آشکار آمریکایی‌ها از نفتکش ایرانی جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر، گفت: اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازتاب گسترده‌ای در رسانه های جهان داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه تبعیت و ترویج اسلام ناب و اسلامی که آمریکا را به زانو در بیاورد از وظایف همه ماست، گفت: باید به تمدن سازی اسلامی و انقلابی توجه ویژه ای داشته باشیم و اسلام باید همواره مرجع ما باشد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا را گرامی داشت و گفت: آمریکا از زمان سقوط مصدق تاکنون با ما لجاجت می‌کند لذا باید مراقب باشیم و ۱۳ آبان را برای همیشه زنده نگهداریم.

وی به مناسبت ۱۵ آبان ۱۳۴۲ اعتراض و مخالفت امام و مراجع به تصویب لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی در زمان شاه اشاره کرد و گفت: نطفه انقلاب اسلامی از این زمان منعقد شد.

آیت الله علما همچنین سالگرد شهادت شهید «حسن تهرانی مقدم» را گرامی داشت و گفت: این شهید والامقام از پایه‌گذاران برنامه موشکی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و به اسلام و ایران خدمات زیادی کرد.

وی در خطبه اول نماز جمعه این هفته نیز تاکید کرد: قرآن با زبان های مختلف حقایق و معارفی که جنبه تربیتی دارد را به ما گوشزد می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: قران کتاب تربیت و نصیحت انسان است. گفتن یا تذکر تقوا مهم نیست، باید حق تقوا را به جا بیاوریم و تلاش و سعی ما باید در جهت رضایت خداوند باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha