پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهدویت

حوزه / محترم گفت: برخی جریان ها با سوء استفاده از کم اطلاعی بعضی جوانان و مردم از آموزه های تاریخی، دینی و حدیثی به ترویج خرافه های بی اساس می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، خانم فاطمه محترم، امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه برگزار شد، با اشاره برخی جریان های انحرافی در مورد مهدویت اظهار داشت: برخی جریان ها با سوء استفاده از کم اطلاعی بعضی جوانان و مردم از آموزه های تاریخی، دینی و حدیثی به ترویج خرافه های بی اساس پرداخته و متاسفانه هرازگاهی عامل پدید آمدن برخی مشکلات می شوند.

وی ادامه داد: جریان انحرافی یمانی با دروغ های فریبنده توانست در کشور عراق، برخی از افراد ساده دل را بفریبد اما پس از انجام اقدامات نـظامی کـه طرفدارانش در عراق انجام دادند و اقدام پلیس‌ برای دستگیری اش از این کشور گریخت و پس از آن تنها از طریق فضای مجازی با طرفدارانش در ارتباط است.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان این که ادعای روغین جریان انحرافی در عراق این است که قبر مخفی حضرت زهرا (س) را می داند، افزود: تمام مسلمانان اعتقاد دارند که قبر حضرت زهرا (س) مخفی است و حضرت مهدی(علیه السلام) موضع آن را می داند و هر کس دیگری در این مورد ادعا کند دروغ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha